måndag, mars 16, 2009

Justering

Jag har ändrat mig. L'amour à la francaise är den bästa låten som deltagit i Eurovision Song Contest. Alf Poier får lov att komma tvåa. Tack och lov att jag kom på att jag skulle skriva om mina favoriter i går så att jag nyupptäckte Les Fatals Picards underbara låt igen. Så nu har jag lyssnat på den non stop all ledig tid. Det är synd att det förra klippet inte visar den skallige lilla galna mannen som de hade med sig på scenen, därför lägger jag upp klippet från när de tävlade i finalen.

Det är väl inte så konstigt att jag blev kär i dem? Glädjefyllt framträdande, underbar låt som man inte fattar hälften av (Fast den handlar om olycklig kärlek, så långt är jag med) och dom gör mig bara så lycklig. Framför allt den rosa lilla skalliga mannen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, ja den ja! Älskade den jag med, men det var ingen som förstod mig :)