måndag, mars 30, 2009

Fotoalbum

Men gud vad mycket hjälp jag får. Läs föregående inlägg och gör en insats!

För övrigt, fick ett tips av en person som brukar läsa min blogg utan att känna mig om att samla bilder på mig och annat intressant i anslutning till bloggen. Så nu har jag gjort det.

I spalten till höger, precis under min korta beskrivning om att jag försöker hitta min plats här i världen, finns en kategori som heter "Mer Eomin" och där kan man klicka på "Mitt fotoalbum" så hittar man både nya och gamla bilder, de flesta är på mig.

Några kompisbilder har jag inte dristat mig till eftersom jag alltid glömmer någon som kommer sitta där och undra varför jag inte ser dem som en vän och för att jag måste ha tillåtelse att lägga upp bilder på andra personer än mig själv. Och några bilder på mina djur har jag inte orkat slänga upp än. Kan ju berätta att de består av 3 mer eller mindre vita papegojor, en grå papegoja och en vit hund så behövs inga bilder på dem.

3 kommentarer:

Vargsinne sa...

Jag hoppas på kategori "Skvaller".
Även om H-sand inte är känd som en party-stad,så måste det finnas nåt intressant,annars skulle det väl inte finnas en enda levande själv där?

Northgrove sa...

Hehe, jo jag såg fotolänken tidigare idag själv här. *eagle eye* :D (nej faktiskt inte förresten, jag behöver tvärtom snart mina första glasögon tror jag) ... Särskilt skoj eftersom jag själv är fotointresserad. :) http://jug.pixbox.se/ alltså. :p Just nu är det kanske lite rörigt där, jag sållar inte så bra med bilderna, ffa inte när det gäller resebilderna. :S Jag har helt enkelt inte orkat. ;)

Anonym sa...

wohoo! =)
Ett annat tema som är ett måste, är "hört på macken" måste bli många roliga ögonblick där.

Jag såg bland annat ett inlägg på tjuvlyssnat.se därifrån.

/Johan