fredag, januari 09, 2009

Ursäkta

Jag har kvar nuvarande designen lite till. Den tog så många timmar att göra att den måste få användas, trots att alla tråkiga människor tyckte den förra var bättre. Era jävlar.

Kom på att jag glömt förklara inlägget om ögonfärg. Faktum är att det inte är likt mig att blogga om något värdelöst som att jag önskar att jag hade bruna ögon. Men jag fick ett paket bruna linser gratis när jag gjorde det. Jag vet dock inte om jag gör det hela bättre eller sämre genom att förklara...

I morgon klockan 8.00 ska jag tvätta. Min mor och far är så stolta att de troligen fortfarande gråter av lycka. På senare tid har jag tagit med ett fåtal plagg hem till dem då och då och låtsats att jag vill träffa dem och bara råkade komma på att jag behövde tvätta. Jag har så otroligt mycket kläder nu mer att jag väldigt sällan behöver tvätta, det är mest underkläder, arbetskläder och strumpor som går åt. Och strumpor och underkläder är väldigt billiga att köpa nya. Jag är helt otroligt lat.

Inga kommentarer: