måndag, december 08, 2008

Om jag ändå hade...

Jag är så uttråkad att jag missbrukar bloggen, det här blir femte inlägget det här dygnet... Kollar grundligt igenom alla länkarna i adressfältet, ser på tre tv-program samtidigt, speler emellanåt lite på mobilen...

Under mitt surfande halkade jag in på en av sidorna jag har länkade under "webshops" på favoriter. Sidor som tillfredsställer lustar som inte på något sätt är livsnödvändiga men som tillfredsställer min fåfänga, kort och gott. Kategorin innehåller bara sidor med badankor, kläder och liknande. Och så http://www.fargadelinser.com/.
Kom på att jag nog ska skaffa bruna linser igen, beställde från dem förra hösten och jag trivdes jättebra i bruna ögon, alla som inte upptäckte att det var ögonfärgen som ändrats påpekade att jag såg mycket gladare och snällare ut. Och jag tror det kan bli ännu bättre nu när jag är blond, blondiner med bruna ögon är bland det vackraste jag vet näst efter Jack Sparrow.

Varför kunde jag inte få ärva min mors ögonfärg? Bruna ögon är ju det dominanta anlaget, så jag misstänker starkt att min mor stal mig från BB.

1 kommentar:

Anonym sa...

SJUKT snyggt!

Blev helt paff så snygg du va så ja glömde nästan bort vad ja höll på med nyss på ditt arbete..

Damn.. assnyygt!