måndag, december 29, 2008

Åh nej. Det är en sådan vecka.
En sådan där som inte inträffar så ofta, men bara griper tag i mig med all kraft. En vecka då jag stör mig på ungdomar, gamlingar, efterblivna, barn, efterblivna barn och egentligen alla som inte är som mig.

Jag har inte mens, det är inte så enkelt. Livets tristess bara slog till. Så här sitter jag. Och är less. Så less.

Jag vill sova bort några dagar. Bara gosa ner mig i under täcket och njuta av värmen.

Jag ska nog varit ledig lite för länge länge. Just nu har jag min längsta ledighet på ett halvår, 1,5 vecka som slutar på onsdag. Kanske har jag helt enkelt haft för lite påtvingad aktivitet. Men jag njuter trots allt. Aldrig förut har det varit så skönt att vara ledig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej ville bara säga förlåt för att jag dömde dig utan grund. Jag borde vetat bättre men uppenbarligen gjorde jag inte det. Nu har jag blivit några år äldre och lite mer nyanserad. Trött på bråk och tjafs och vill säga att du är om än en egen tjej med skinn på näsan så en jäkligt bra tjej och så har du en förbannat bra blogg.
Fick mig en tankeställare härom veckan när Josefine klev in i butiken och var som förbytt i sitt sätt. Jag blev paff och mållös. Sedan fanns det väl en uns av svartsjuka med i bilden också fastän de aldrig hade blivit vi eller kommer att bli vi.
God fortsättning på dig och GOTT NYTT ÅR!!!