måndag, december 22, 2008

Jul i Stockholm

79 besökare på ett dygn! Det här är nog rekord om man bortser från den gången då jag skrev om min syn på herrtidningar. Så nu är jag alltså i ett läge då min blogg har, enligt mina mått mätta, ganska många besökare och jag har dessutom fått en present för att jag gjorde en produktplacering. Du kan kalla mig BlondinEomin.

I morgon (Eller egentligen idag) åker jag till Stockholm. Ska fira jul med farmor, plastfarfar och faster och mysa. Förra året skapades en tradition som går ut på att man stuvar in familjen Nordgren med vovve och massor med julklappar i bilen och åker ner till huvudstaden för att umgås med den äldre generationen Nordgren. På något magiskt sätt lyckas vi få plats i ett fordon mindre än ett hangarfartyg. Sedan hamnar vi alltid i ett snökaos på vägen ner och om vi någon gång skulle ha turen att slippa man vi vara säkra på att det kommer på vägen upp i stället. Alla bilolyckor jag har sett i hela mitt liv har inträffat vid Stockholmsresor.

Väl framme så kommer vi göra typiskt juliga saker. Moffa i oss mat, klä granen, bråka, byta julklappar och så vidare. Resten av tiden i Stockholm ska jag tillbringa med shopping, dejting och kompisar. Och förhoppningsvis ska jag lyckas hitta en frisör som kan åtgärda min hockeyfrilla.
Någon som vet en bra frisör i Stockholm?

1 kommentar:

Anonym sa...

Dejting? fusk.. du åker åt fel håll juh!