tisdag, januari 20, 2009

Födelsedag

Jag fyller år på fredag. I år gillar jag det enbart på grund av att jag blir 22 och det är ett nummer som består av två likadana siffror. Ännu gladare kommer jag nog vara när jag fyller 33, eftersom 3 och 13 är min tursiffra.

I alla fall så har jag födelsedagsfest på lördag. Det kan vara så att jag har glömt skicka meddelande till alla som förtjänar en inbjudan och att jag medvetet låtit bli att skicka till vissa som jag känner att jag inte står nog nära och vissa som bor på orter så långt härifrån att det känts lönlöst. Hör av dig om du känner dig så bortglömd, det är bara roligt ju fler vi blir. Ett litet antal sovplatser finns.

Två saker som jag var specifik med i sms:et jag skickade till alla är att jag inte vill att man tar med sig några oanmälda egna gäster och att det inte blir något drama. Jag är så jäkla less på att ha fester som verkar anses som en ursäkt till att dra med sig alla man känner och slippa ha fest hemma. Så kommer det inte vara den här gången, jag svär att jag kastar ut åtminstone gästerna. Och drama... Det ska ju alltid "talas ut" på fyllan och det ska alltid tjafsas om något. Det kommer jag inte heller tolerera, lite för många av mina fester har blivit förstörda på grund av sådan skit. Och när jag druckit lite är jag inte alls lika konflikträdd som vanligt så jag kommer inte tveka att leka utkastare då heller.

1 kommentar:

Roberth sa...

Nu blir jag imponerad, jag trodde jag var den enda som hade 13 som turtal, det har jag också haft, sedan jag var liten :)

/Robban