torsdag, januari 22, 2009

Nej nu jävl...

Kriget med CSN fortsätter. Jag mailade dem i natt om min situation och bad dem försöka snabba på, så jävla lång tid kan det inte ta att scanna in min studieförsäkran i systemet. När jag pratade med dem förut så hette det att jag skulle få utbetalningen två dagar efter att ansökan inkommit. När jag pratade med dem efter att ha skickat in ansökan så hette det att det minsann kan ta 1-2 dygn att scanna in min studieförsäkran. Hoppas dom har dålig lön, för uppenbarligen arbetar de inte snabbt.

Fast en sak har ju hänt efter mitt tjat. Nu har de stoppat utbetalningen som skulle kommit i morgon också, så någonting gör dom ju. Så nu är dom skyldig mig 17000:- på obestämd framtid. Förhoppningsvis klarar de av att scanna in dokumentet inom några månader.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det löser sig för dig! Grattis förresten! :)