måndag, januari 12, 2009

Om jag ändå vore en playmate

Tv-serien Girls of the Playboy mansion får mig verkligen att känna mig avundsjuk. Det här är tjejer som har en 83-årig pojkvän som de dessutom måste dela med både andra flickvänner och tjejer som vill komma med i hans tidning. Dom ses i stort sett som en och samma person och måste alltid visas upp samtidigt; var för sig har de inget egentligt värde.

Dom beter sig som barn och springer omkring och fnissar och hittar på bus medan morfa... nej, förlåt, jag menar pojkvännen Herr Hefner nöjt sitter och ler och följer de spralliga flickornas upptåg. Trots att de måste dela Hugh med andra tjejer så får de inte själva ha pojkvänner, för då åker de ut. Världen över ser män utan större intelligens de här tjejerna som ägodelar och objekt i stället för tänkande personer. Vem vill inte ha det livet?

Allvarligt, hur korkade är dom här kvinnorna? Och hur korkad är alla dessa människor som springer omkring med Playboy-smycken och kläder med kaninen på? Jag kan inte se varför man ska beundra en gubbsjuk man som tar sig an osäkra och borttappade flickor som helt uppenbart är ute efter att fadersgestalt. Det är så äckligt.
OBS! Bilden ovan är ihopklippt. I verkligheten har jag mycket snyggare kropp.

Inga kommentarer: