onsdag, januari 28, 2009

What a glorius feeling, i'm happy again!

Nu är nästan alla räkningar avklarade. Har ringt runt och diskuterat, betalat, gnisslat tänder och drömt mardrömmar. Men nu är jag nästan igenom även denna kris.

Så nu har jag till och med pengar över. Nu är jag tillbaka på rätt köl igen, det här känner jag igen mig i. Det är otroligt hur fort man kan glömma. Jag kommer ihåg en svunnen tid, för tre år sedan närmare bestämt, då jag klarade mig med att ha 3000:- kvar efter att jag betalat hyra. Hur jag gjorde det förstår jag inte idag. Det skulle aldrig, ALDRIG, gå idag. Mina räkningar är ju på mer än 3000:- efter hyra idag men på den tiden hade jag bara bredband för 300:- och mobilräkning på runt 500:- att betala. Helt otroligt att jag sedan klarade en hel månads mat, hygienprodukter, kläder och hushållsartiklar på bara 2200:-. Det var ett sant mirakel.

Jag vill betala lika lite i räkningar idag också. Men jag vill aldrig mer ha så lite pengar att röra mig med.

Inga kommentarer: