fredag, januari 23, 2009

För det var ingen vanlig dag...

Nu har jag varit född i 22 år sedan en och en halv timme, jag ska tydligen ha blivit född strax efter 22.40 men på grund av visst tumult vid födseln så vet ingen exakt tid.

Jag har kanske börjat vänja mig vid tanken på att inte få fullständig lycka i födelsedagspresent. Jag känner mig glad över dagen. Jag fick en scanner/kopieringsapparat/skrivare från mamma och pappa, en vattentät badanka med radio i från min bror och en ring och en Nightmare Before Christmas-bok av Farmor, Farfar och Faster. Väldigt, väldigt bra presenter. Scannern har redan gett mig mycket nöje och badankan kommer nog skänka mig mycket glädje då jag duschar i morgon.

Sedan kan det ha att göra med att jag puttat bort alla tankar på att mitt liv borde vara mer ordnat än vad det är vid den här åldern. Ingen åldersnoja idag. Nu kanske det börjar vända. I fortsättningen kanske födelsedagarna kommer vara ganska bra!

Premiärscanning; Ett slående likt självporträtt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerar än en gång. Och slående, SLÅENDE likt självporträtt där.

Anonym sa...

Gratulerar i efterskott!


/Vargsinne