tisdag, januari 22, 2008

Why, oh why?

Varför hatar du mig Photoshop? Jag vet att jag inte umgås med dig så ofta nu mer, men måste du stänga av precis när jag är färdig med en bild? Och du gjorde din ståndpunkt klar redan då du stängde av precis när jag var klar första gången. Men varför gör du det mot mig igen? Har jag inte lidit tillräckligt?

Jag älskar dig verkligen Photoshop och jag vill inte att det ska sluta så här. Snälla, låt oss diskutera om saken. Jag kan till och med klicka "Ja" på förfrågan om downloads om det kan föra oss närmare varandra igen! Det känns som vi har glidit ifrån varandra, men vi måste verkligen prata om det här för vi kan inte fortsätta vårt förhållande på det här sättet, det är bara destruktivt och det vet du också.

Puss.

1 kommentar:

Ramrod sa...

Kör du "oäkta" Photoshop 9, så är det inga problem med att köra Adobes alla uppdateringar, så att du får 9.02, då kanske du slipper ditt photoshop kraschande också.