lördag, januari 12, 2008

Jossi och Jonny

Jag glömde skriva om att jag var på besök hos Jossi och Jonny i Söråker med Tobbe i onsdags. Jag hade nästan glömt att man faktiskt får ett ansvar att berätta om sådant som har varit roligt när man helt plötsligt är aktiv bloggare, så att folk inte sitter och tror att man låter bli att skriva om en speciell händelse för att man inte gillar dem.

Vi var i alla fall där och spelade "Buzz" till playstation 2 och det var sjukt roligt. Det absolut roligaste var nog när Jonny och Tobbe tyckte att vi inte kunde ta pop-kategorin eftersom bara jag och Jossi skulle kunna saker i den kategorin (Låt oss ägna oss åt könsrollstänkande allihop!) och det hela slutade med att jag kom sist och Jossi kom näst sist. Jag har aldrig varit så stolt över en förlust!

Tack så mycket för den goda maten och för en jättetrevlig kväll!

(Jag kommer kanske måste hyra in Alex Schulman som pedagog för att avvänja mig från bloggandet snart)

Inga kommentarer: