torsdag, januari 03, 2008

Suck

Efter en kvart på börjar slutligen männen över 40 år adda mig och fråga om webcam och varför jag är singel.
I ärlighetens namn så skulle jag inte ha något emot av att en fyrtioplusare som kan bete sig och inte antar att jag tänkte ligga med dem tog kontakt. Jag har inget emot att prata med människor i olika åldersgrupper.
Men när man börjar fråga om om diverse perversa saker har man gått för långt. Snacka om en porrfilmsskadad generation.
Vad är det med vissa män i medelåldern som tror att jag är intresserad av dem? Min pappa är 42 år gammal och jag hade inte tänkt hamna med någon som kan pola med honom också. Hur mycket gemensamt har de som är 40+ med den genomsnittliga 20-åringen? Borde man inte börja gå på danser på parken och leta efter en kvinna i sin egen ålder i stället för att jaga efter lammkött? Gå ut i verkligheten och lär er hur kvinnor fungerar utanför sexnovellerna, att alla unga tjejer inte är ute efter en kåt äldre man!
Patetiskt!

Inga kommentarer: