onsdag, januari 02, 2008

Inte nu igen...

...tänker ni nu. Kan hon inte ge sig? Hon har redan två bloggar som hon aldrig uppdaterar, vad fan är det med henne?

Jo, så här är det; Jag har blivit inspirerad. Jag satt och kollade runt på bloggar som tillhörde folk som jag inte ens känner och såg hur triviala saker som fick dem att uppdatera. Det behöver inte vara så att man alltid har något sjukt smart att skriva upptäckte jag, utan man kan faktiskt skriva om vad man gjort, länka till lite filmklipp och så där. Man kan till och med uppdatera flera gånger per dag om det är så att man har en blogg där alla inläggen visas efter varandra, och så var det inte i min förra blogg, där såg man bara det senaste och fick sedan klicka lite djupare om man trodde att jag hade skrivit något mer. Och det hade jag inte.

Det är lika bra att jag sätter igång med detta. Den här bloggen lär ju bli uppdaterad då och då i typ två dagar innan jag lessnar. Vi får se helt enkelt!

Inga kommentarer: