tisdag, januari 08, 2008

Fyfan vad jag är bra

Jag är så kvinnlig att min mamma får tårar i ögonen. Titta bara! Jag har lyckats byta knappar på en kjol! Fyfan vad jag är bra, det blir nog en människa av mig med!



Är det bara jag som börjar lessna på att media ständigt upprepar sig om Icas köttfärs (Som för övrigt jag inte hört att en enda person blivit sjuk av. Wow, hemska grejer det där. Jag tänker bara handla köttfärs på Ica och Coop i fortsättningen). Nu har ännu en butik fuskat. Och i går hade en butik fuskat. Och förra veckan...

Och så denna stackars Madeleine. Den lilla flickan som försvann i Portugal. Är det inte läge att sluta skriva om henne varje dag nu tills något hållbart kommer upp? Det är artiklar om att föräldrarna är misstänkta, att pedofiler tagit henne, att föräldrarna mördat henne igen, att hon hålls som barnslav, att föräldrarna mördat henne ännu lite till och att hon sålts på svarta marknaden. Det är inte intressant att läsa om att föräldrarna har gjort det 3 gånger i veckan, varvat med att det mellan dessa gånger står om att de inte alls gjort det.

Inga kommentarer: