söndag, januari 27, 2008

Hiyaah!

I går firades min och Jimmys födelsedag med förfest i Timrå och sedan utgång i Sundsvall. Det var riktigt roligt, allra mest med tanke på hur många människor beter sig. Jag har nog aldrig förut fått en så bra överblick över hur lätt det vore att få med sig någon hem om man gick in för det.

Efter kvällen kallas jag dock Karate-Karro. Alla är övertygade om att jag slog en tjej, som visserligen var något efterhängsen men inte särskilt förargelseväckande utan snarare lustig. Men allvarligt talat, se detta som en varning, man ska inte dansa så nära mig. Jag kan inte dansa och försöker jag mig på det så är jag onykter och man kan därför anta att jag inte har full kontroll över mina lemmar.

Så mina ursäkter till den lilla tjejen, Siméla som fick diskutera saken med hennes kompis och till Tobbe som inte fick sitt lovande ragg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ok, jag tror faktiskt att du snarare gjorde mig en tjänst! ;)