lördag, januari 05, 2008

Hugstream

Det är otroligt, antingen har jag fått en hjärnskada eller så har jag helt enkelt haft ganska tråkigt de senaste dagarna och därför lyckats hålla liv i den här bloggen. Lite av båda tror jag, även om det senaste dygnet varit allt annat än tråkigt. I går var jag hos Tobias i Timrå och såg på film och talade en hel del och roades av hans förskräckligt onda och mongolida katt, Pepsi, som sedan tillbringade "natten" på ett fönsterbräde ovanför mig.

I dag sitter jag hos Johan i Kramfors och skriver trots att jag verkligen borde vara social, vilket jag även har som plan att vara men jag kände att det var dags att skriva ett litet inlägg om vilket innehållsrikt och häftigt liv jag har. Gud vad alla måste vara avundsjuka på mig som är så populär. Ha...ha...

I lilla Härnösand har för övrigt en person i min ålder hittats död på pizzeria Pinocchio. Jag jobbade i går då en av mina kollegor kom in på macken och berättade om att polisen stod utanför Pinnocchio och att ett mord begåtts där. Det känns lite obehagligt när det händer så nära, både rent åldersmässigt och geografimässigt. Min bror känner en kille som är 20 som jobbar på pizzerian och vi håller tummarna för att det inte är den här killen, är det det så kommer det i så fall vara den andra av Nicklas bekanta som dör på väldigt kort tid.
http://allehanda.se/avdelning/harnosand/19064

Inga kommentarer: