onsdag, januari 02, 2008

Eomin söker kanske kärlek

Min käre vän Strindlund hade för ett tag sedan ett projekt, Strindlund söker kärleken, eftersom hon var lika hopplös singel och aldrig hittade någon som hon stod ut med, precis som jag. Hon dokumenterade där sina försök och sina objekt. Dock lyckades hon fånga en karl till sist och lämnade mig ensam kvar i singelträsket. Bitch.
Nu tänkte jag härma det här. Då och då i min blogg kommer jag dokumentera försök och objekt och även varför det inte finns en chans att jag någonsin kommer bli gift. Eller bli gift, jag nöjer mig med samboskap och lite sex ibland, allvarligt, jag vill egentligen bara ha lite sällskap av en intelligent skapelse.
På senaste tiden har jag efter två år med trivsamt singelskap faktiskt lessnat lite. Nu är jag beredd. Jag måste bara hitta någon som jag står ut med som står ut med mig först och det är allvarligt talat inte lätt.

Jag skulle inte kalla mig desperat, absolut inte. Jag är däremot beredd.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju inte singel!
Du fick ju både mig och jycken i julklapp! :D

Eomin sa...

Haha :D Jag tog väl kanske inte det helt på allvar.