torsdag, januari 03, 2008

Men gud vad kul

I går jobbade jag. Idag har jag jobbat. Och i morgon jobbar jag. Jag kanske skulle skriva en sån där meningslös blogg om hur mycket jag älskar mitt jobb och exakt vad som hänt på jobbet?

Nej. Jag låter nog bli. Det är faktiskt inte roligt att läsa om, inte ett dugg. Visserligen bryr jag mig inte så mycket om det, men det är inte ens roligt att skriva om.


Jag har suttit och knåpat på min presentation till lunarstorm ett tag nu. Jag är helt otroligt patetisk, men jag gillar verkligen att ha en ursäkt till att leka med photoshop för det är ett riktigt tillfredsställande sätt att vara kreativ på.

Men allvarligt talat så har lunarstorm stor underhållningspotential. Jag skrev meddelandet "Jag har gjort en tjej gravid! Vill fan inte bli pappa! Vad ska jag göra?" och fick många goda råd, som att prata igenom det ordentligt med tjejen, ta mitt ansvar, be henne göra abort och många som sa att det var korkat av mig att inte sätta på en kondom.

Ja, skitkorkat.

Inga kommentarer: