lördag, mars 01, 2008

Vem fan stjäl jackor?

I går försvann min jacka från skolan. Med mitt helt jättenya headset som jag fick tillbaka i fredags efter att ha reklamerat mitt gamla. Jag var jätteglad över att äntligen kunna lyssna på radio igen, det går inte utan headsetet.

Totalt var det 1000:- som försvann i och med jackstölden. Och varför? Hur många procent av Sveriges befolkning kan ha min jacka? Och vem vill ha den? Den är välanvänd och smutsig men den är min och jag tyckte den var fin.

Jag hoppas verkligen att personen som tog den kommer på att den inte har någon användning av den. Lämna den bara i något hörn på skolan så behöver ingen veta vem som är kleptoman och inte. Och seriöst, mitt headset sedan, vad behöver man det till? Det där följer med alla nya mobiler av mitt märke, så har man en mobil som det funkar till har man även ett sådant headset.

Fyfan vad onödigt!

Inga kommentarer: