måndag, mars 24, 2008

Stockholm

Nu sitter jag på en liten mellanlandning hemma hos farmor, farfar och faster. Och på grund av att soppapumpen på mina föräldrars Audi havererade så är de kvar här, så till sist blev det till allas bästa, vi hinner se varandra innan jag åker. Om de hinner få ihop bilen kommer de kanske till och med att vinka av mig!

Som vanligt när jag åker till Stockholm via vägar så hamnar jag i ett snökaos. Hela vägen till Uppsala var det sol och fint men mellan Uppsala och Stockholm var det ett helvete. Bilolyckor, snö och bilköer överallt.

I alla fall tänkte jag lägga upp bilder på vad som händer när jag är här. Jag älskar att vara här. Jag sa till min farmor att jag jämt ska vara här när jag flyttar hit och äta mat hos dem. Då började hon gråta. Eller nej, men nästan.
Farfar gjorde min favoriträtt speciellt för mig, ingera!
I vardagsrummet sitter pappa och farfar
Maré(Faster) och hennes katt ser båda lite bakom ut
Jag. Och Nicklas strumpa.

Inga kommentarer: