måndag, mars 17, 2008

Efterbliven

När Filip och Fredrik står och dansar med gamlingar i sitt program "100 höjdare":
"This is what we in Sweden calls Carolina Gynning-tv"

Gud vad snygg frisyr vi har

Jag har alltid hatat Filip och Fredrik fram till "Boston teaparty", jag hatade Alex Schulman tills hans blogg lades ner och jag började läsa hans krönikor på Aftonbladet och jag har aldrig gillat Kitty Jutbring (som jag till och med har samma frisyr som, även om jag skaffade den innan mitt hat övergick i kärlek plus att hennes är puffigare i luggpartiet) tills jag började läsa även hennes krönikor på Aftonbladet. Varför är jag så himla efter, kan jag aldrig prova hoppa på en trend innan den är ute?

Och det är först nu jag tycker leggings är snyggt. Men nu är det ute.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äh, så känner jag också ibland.