söndag, februari 15, 2009

Rolig helg

Dom två dagar jag hittills har jobbat av helgen har varit jätteroliga. När jag börjar bena i det så handlar det inte om att ingenting dåligt inträffat, vi har haft det lika stressigt som vanligt, det har varit in otrevliga personer även denna helg och nya lösningar har fått testas.

Men jag har gått in med inställningen att det är roligt och då har det också blivit det. När jag har bestämt mig för att vara glad så träffar jag så himla mycket trevliga människor, när jag bara är inriktad på att ge det jag behöver och inte det lilla extra så är ingen överdrivet trevlig.

Enkel matematik, men alltid lika förvånande.

Och nu iväg till sista arbetsdagen för helgen. I morgon ska jag tillbaka till min gamla praktikplats för att hjälpa till med inventering, och på onsdag börjar jag på min nya praktik i Sundsvall... Spännande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejen! Vad är du på för praktik nudå?=)