måndag, februari 16, 2009

Gucci Tattoo Heart

Förlåt mig! Jag måste skriva om en modeaccessoar som jag har blivit kär i. Trots att jag älskar väskor, kläder och skor så är det ju så jävla ointressant att läsa om mode så att man vill spy. Och lika ointressant att skriva om det. Tills nu, då kärleken kom in i mitt liv. Vi har inte träffats, men det är kärlek trots att vi bara setts genom internet och bara utbytt bilder.

Det jag pratar om är Guccis nya kollektion Tattoo Heart. En underbar serie väskor, skor och smycken som helt skiljer sig från Guccis tidigare ganska fula verk. Dessutom går 25% av vinsten till UNICEF, så de får ju typ 5ooo kronor per såld väska... Jag kommer nog inte ha råd med en, om vi säger så. Men vill man ge mig en i present så är det okej. Framför allt den första väskan är ju bara så otroligt vacker. och ballerinaskorna på andra bilden! Ge mig!


1 kommentar:

Anonym sa...

Fan va snygga!!! jag vill oxå ha!
hur har du det på pratiken? kram My