torsdag, november 20, 2008

I Stockholm

Sitter nu i Stockholm och myser hemma hos farmor och farfar. Vi kom hit igår och bilresan gick sjukt snabbt eftersom jag sov nästan hela resan.

Det enda negativa med att vi är här är att jag missade de tre sista dagarna på praktiken. Jag trivdes otroligt bra där och det känns synd att behöva sluta och återgå till skolan. Precis när jag börjat vänja mig vid att vara student igen så börjar jag på praktiken, och när jag började vänja mig vid att jobba så börjar jag skolan igen... Nu skulle det vara lite skönt med lite struktur på vardagen.

Jag har knappt hört av mig till någon här nere, men jag stannar till på måndag om någon av er som bor här vill hitta på något. Ni har mitt nummer.

1 kommentar:

Myran sa...

Hej där! =)

Åh vad skönt du verkar ha det i Sthlm! Känns lite konstigt att du var "borta" när jag kom tillbaka! =)

Du måste komma in och heja/shoppa...hehe.Förresten du hade något undanhängt...=)

Så, nu har jag gjort ett oinspirerande men kort och koncist inlägg som du efterfrågade...haha. Är verkligen sjukt dålig på att blogga numer!!

Sköt om dig!
Kram