lördag, augusti 30, 2008

Sammanfattning av oviktiga händelser

Jag hade fel i mitt förra inlägg. Mitt sista arbetspass under sommarledigheten var idag. Synd bara att jag inte kom på det förrän min arbetsgivare ringde och väckte mig och undrade var jag var. Det var riktigt, riktigt pinsamt. Och helt otroligt typiskt mig.

Två positiva saker är dock att jag hittat penicillinsalvan och min bankdosa. Penicillinsalvan var hemma hos mamma och pappa, så det var ju inte konstigt att jag inte hittade den när jag kröp omkring runt golven hemma. Bankdosan var bakom mitt skrivbord så det var ganska konstigt att jag hittade den. Så i morgon ska här betalas räkningar. Nu ska jag lägga mig och läsa Larson! och somna över tidningen.

Och nu har jag beställt trådlöst bredband med tillhörande "USB-nätverkskort" till den bärbara, så nu jävlar ska det bli internettande av hemma hos mig trots att min stationära är helt sjuk.

Inga kommentarer: