tisdag, augusti 12, 2008

Min brors berättelse

Sitter inne på Nicklas rum. Det här är hans berättelse om det viktigaste som hände idag:

Så här var det va: Jag satt inne på lunarstorm och såg världens fjortispress. En tjej på typ 14 år hade gjort om alla ord på pressen till nåt jävla fjortisspråk, typ "znutte", "zötiz" och liknande. Till sist blev jag ju tvungen att skriva till henne "Lär dig stava tönt". Senare kontaktade hennes 15-åriga pojkvän mig, han kan ha varit 12 också, jag minns inte. I alla fall så skrev han att jag var så jävla gangstah bara för att jag hade en viss låt på min press och så skrev han typ "Jag är mer gangstah än du nånsin kommer bli, boy". Vadå boy? Jävla tönt. I alla fall skrev han också, när han såg min tatuering, att jag förmodligen inte kunde sitta still ens när tatueraren gjorde konturerna för att jag var en sådan mes enligt honom.

Då tänkte jag: Shit, den här killen känner mig.

Inga kommentarer: