fredag, juli 04, 2008

Tvångstankar

Mina små tvångstankar stör mig oftast inte. Det är inte en så stor uppoffring att räkna till 13 när jag gör saker eller att inte gå på linjer och liknande saker. Men ikväll när jag satt och spelade ett jättefånigt mobilspel på mobilen kom tanken att jag måste få över 20 000 poäng på det innan jag fick gå och lägga mig, somnade jag innan jag lyckades med det så skulle jag dö i sömnen. Så jag har suttit i ungefär 3 timmar nu. Jag har precis lyckats. Min syn är blurrig och jag har fåttmobilspelstumme på båda händerna. Jag är så less på det där mobilspelet. Jag har kommit över 20 000 poäng jättemånga gånger, men bara för att jag måste nu så skulle det jävlas så klart.

Jag tänkte ge upp jättemånga gånger. Men allvarligt, var det verkligen värt att dö bara för att jag var trött på spelet? Självklart inte. Nu kan jag somna tryggt och veta att jag vaknar i morgon.

Inga kommentarer: