tisdag, juli 29, 2008

Sommar, sommar, sommar!

Nu är det sommar! På riktigt! Jag är ju inte en särskilt aktiv bloggare nu, jag har sommarlov. Har varit på stranden två dagar i rad nu och ser ut lite som en räka. Knallrosa och har tungt huvud efter all sol. Men det har varit härligt, jag älskar verkligen värmen och solen och havet.
Jag får panik så fort en broms närmar sig, det är det enda negativa. Jag hatar dom små äcklen, dom har ingen rätt att leva. Jag skyller inför andra på att jag är allergisk mot dem, men seriöst så svullnar det bara upp lite mer än hos medelmänniskan och dessutom har jag inte fått ett bett på 3 år nu. Jag hade inte tänkt bryta den trenden.

Jag slänger upp lite bilder från strandvistelsen.
Life is good! Leve solen!


Jag och Nicklas badade

Jag älskar stranden, Sandsten

Ett anfall av kreativitet

Inga kommentarer: