onsdag, juli 02, 2008

Meetic

Jag fick ett prova på-erbjudande från meetic och nappade, jag tyckte att det kan ju inte skada att prova det också. Men det har ju mest varit patetiskt. De flesta som skickar en "flirt" eller tar kontakt via mail och chat är antingen äldre än min pappa eller från länder väldigt långt borta. Varken eller inbjuder till att faktiskt skapa ett intresse för den andra personen, känns ju inte som något man kan bygga någon sorts relation på. Och vad är det med män som är 45+ som raggar på 21-åringar? Trots att jag varit byxmyndig längre så tycker jag det är lite sjukt, framför allt eftersom jag sedan jag blev medlem igår har fått typ 50 "flirtar", mail och chat från män mellan 45 och döden.

Trots att jag under mina 10 år på nätet har fått en del underliga mail och meddelanden så fick jag nyss den genom tiderna mest underliga starten på en konversation:

Vad tänkte han med det här? Att jag skulle bli galen av längtan att diskutera om skrattlängder? Eller att jag skulle finna honom så filosofisk att jag bara måste veta mer om honom? Han fortsätter sedan skriva många underliga saker, som till exempel "Om jag säger ett skämt till dig så tycker du det är roligt, men om jag säger 10 skämt till dig så tycker du att JAG ÄR ROLIG!!! Känn på den du! :) " utan att jag alls har skrivit något.

Har jag blivit högfärdig eller var det där riktigt konstigt? Är det rätt av mig att nästan bli lite irriterad över hur ointressant det var?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha vilken knäpp jävel (alltså, inte du utan han) :P

Anonym sa...

haha men att han var så blåst var ganska roligt ^^