onsdag, juni 25, 2008

Tisdag kväll

I går hamnade jag på en fest. På en tisdag. Marina, Marinas mamma och två okända killar. Det var jättetrevligt, jag är alltid lika tveksam till att gå ut på vardagarna, men faktum är att det har sin charm. Det är inte överjävligt mycket folk och alla är dessutom inte helt dyngraka, som dom brukar vara på fredagar och lördagar. I går var det många okända ansikten dock.
1500 personer, hälften från andra länder, är här i stan för att leka krig med sina soft air-guns. Det är ju kul att Härnösand har något som kan dra till sig så många människor, men det känns lite som att det mest är vuxna barn.

Min mamma och pappa gjorde mig väldigt rörd i går faktiskt. De ringde på kvällen och frågade var kajan hade suttit och åkte dit för att leta efter den. Jag tror att det var mycket för min skull faktiskt. Och till och med mamma("Sluta skaffa djur och bli vuxen") var aktiv i det. Vet ni, ni är inte så jävla dumma alltid.

Inga kommentarer: