onsdag, juni 18, 2008

Djurvakt och sånt där

Tack Marina för att du släpade dig hela vägen till min lägenhet för att mata mina djur. Jag är otroligt tacksam för det! Jag kan inte påminna mig senast någon som inte har skapat mig har gjort en sådan uppoffring för att jag ska kunna ha roligt. Så komiskt gammal bild på Marina - The animalguard

Gud vad tråkigt det känns att vara hemma, ändå. Jag tycker inte så mycket om den här staden, alla mina gamla homies har flyttat, även om jag självklart gillar de som stannat kvar och de nytillkomna. Jag gillar Stockholm. Jag vill bo där. Mina barn ska växa upp i en förort och skåda skog och snö endast då vi åker upp till deras mormor och morfar och bor där en vecka då och då. Riktiga asfaltsbarn vill jag ha. De kommer troligen, ironiskt nog, vilja bo på landet och förbanna att jag tvingade dem att växa upp i storstaden, men jag förbannar att mina föräldrar tvingade mig att växa upp i en liten by.

Inga kommentarer: