torsdag, juni 12, 2008

Biologi

Jag blir seriöst helt galen snart. Jag har suttit i flera timmar och letat svar på alla biologifrågor jag ska svara på. Jag har skrivit en A4-sida om öken. En öken är TOM! Hur fan ska man få ihop en sida om det? Men jag fick ihop en efter mycket tandagnisslan.

Min nacke dödar mig, mina ögon är som grus och min överläpp är snart uppfrätt efter att ha avverkat en halv snusdosa på 4 timmar. Och jag har säkert en timme till framför mig. Gud vad jag känner mig smart som skjutit upp på det här som jag haft 3 veckor på mig att göra. Det här är ungefär samma syndrom som när man haft en riktigt rolig festkväll och spenderar en hel söndag i lidande. Man vet att man får skylla sig själv och det gör det bara ännu värre, det är ju alltid så mycket enklare om man får hata någon annan.

Inga kommentarer: