onsdag, maj 07, 2008

Pappa

Nu när pappa är i USA kan jag inte prata med honom över telefonen så ofta, det är för dyrt, så jag skickar kärleksfulla sms i stället. Och eftersom jag är rädd för att verka bögig eller har något hjärnfel kan jag ju inte vara så blödig och säga att jag saknar och älskar honom, utan jag skickar underliga sms i stället och förstår att han kommer förstå vad jag menar egentligen

Från: Eomin
Till: Eomins pappa
Mamma säger att jag ska börja kalla mannen som bor hemma hos oss nu för pappa i stället för dig, men jag tänkte kolla om det är okej med dig?

Från: Eomins pappa
Till: Eomin
Kalla honom död.

Jag kan än en gång tipsa om Pappa/Tomas och Lasses blogg (http://busresa.blogspot.com) där de skriver om sin USA-resa. Om inte annat får de som känner mig en klar bild över varför jag är så sjuk i huvudet, det är ärftligt.

Inga kommentarer: