torsdag, maj 01, 2008

Festkväll

Ja, egentligen ska man ju hålla en viss standard när ens föräldrar börjat läsa bloggen varje dag. Men jag måste reagera på vad jag upptäcker varje gång jag är ute i krogvärlden; Människor som går hem med riktiga idioter för att de längtar så desperat efter att över en natt få slippa ensamheten. Vissa tycker jag är underlig som inte försöker med det ens, som dissar puckona som kommer fram till mig på krogen.

Men jag måste faktiskt på något plan kalla det vuxet. Det är inte intressant för mig längre, jag vill inte hamna hos en idiot igen. Nu är det dags för den där personen som jag kan stå ut med. Och det hittar inte jag på Bittens, Kajutan eller Genny's skulle jag tippa. Och gör jag det så kommer det troligen märkas mer tydligt än att någon komplimerar min bröstkorg.

Inga kommentarer: