lördag, maj 03, 2008

Communitykväll

Har suttit och hängt på ett av Sveriges största communityn i kväll. Jag har inte orkat med några större utsvävningar.

Svämmar man inte över av känslor av att ha mött en riktig guldklimp när man hittar en person med namnet VOLVO_HENKE19? Framför allt när han visar sig vara 21 nu mer och inte förutsåg att han skulle komma att fylla år igen? Jag är möjligen väldigt fördomsfull, men kombinationen volvo-frälst, caps lock-beroende och oförmögen att förutse åldrande får mig att döma personen på förväg. När han dessutom skriver en text om "Sej skälv" på sin presentation är cirkeln sluten.

Namnet är dylikt ett annat namn, dock inte samma. Det har ingen koppling till någon som verkligen heter Henke. Heter du Volvo-Henke så har detta inte med dig att göra hur gärna du än vill, men inte ens jag hänger ut personer på min obetydliga blogg. Och inget ont om dyslektiker, det är inte alltid så lätt att stava. Men se helheten.

Inga kommentarer: