lördag, juli 11, 2009

Möbleringen i bilder

Äntligen! Nu slipper jag kånka runt på några fler möbler och sista turen till förrådet i källaren är avklarad. Nu är det helt otroligt rent och fint uppe i min lilla lägenhet och allrummet har aldrig sett så strålande ut. Jag är stolt över mig själv. Vem hade kunnat ana att en sådan beslutsamhet rymdes inom min lekamen? Okej jag ska sluta spela ödmjuk, jag hade faktiskt kunnat ana det. Jag gör ju ofta liknande saker även om det här är det som blivit mest synbart lyckat, folk brukar sällan upptäcka hur fin min välsorterade garderob eller hur bra rensningen i förrådet blev.

Den här texten ser troligen konstig ut för de som läser mina blogginlägg på Facebook, jag måste få påpeka att inläggen som visas som "notes" egentligen är RSS-feeds från min blogg på www.eomin.se.

Soffhörnan.


Sängen och mina nya gardiner
(Massiva vuxenpoäng att köpa gardiner, kände mig så jävla gammal att jag tog fram dom två gosedjuren jag inte har samvete att lägga i ett kallt förråd och la dom på sängen för att väga upp lite)
Mitt nymonterade skrivbord och bokhyllan som borde ha blivit avlivad för många år sedan. Den måste bytas ut.

1 kommentar:

Roberth sa...

Du har det fint och välstädat :)

Men du skulle behöva ett rum till, kommer ihåg när jag flyttade från min etta till en två, wow vilken frihet man fick, dessutom min etta hade bättre rumslösning än din.

Tycker inte att du behöver byta bokhyllan om inte du ska flytta eller annat, den matchar skrivbordet ;)