lördag, juli 04, 2009

Dåliga idéer

En dålig idé kom till mig efter jobbet. Jag skulle möblera om minsann. Så nu sitter jag i en lägenhet som är mer katastrofal än vanligt och har precis byggt ihop ett skrivbord från IKEA. Jag måste säga att jag är en väldigt händig person, nog för att jag lyckades hugga in en skruvmejsel i fingret och skruva fel några gånger men jag lyckades i alla fall komma på hur skiten skulle sitta ihop utan manualen. Manualer är fusk, riktiga män bygger ihop möblerna utan den.

Jag har kommit på en annan dålig idé. Jag ska sluta snusa. Snart. Måste bara hämta andan först och bygga upp ordentligt med motivation.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du testat zonnics snuspåsar? Dert är alltså inget riktigt snus, men med nikotin, utan alla andra gifter som finns i vanliga snuspåsar. Jag testade och de var riktigt OK, vita små påsar. Köpte på apoteket.