torsdag, juni 04, 2009

Undrens tid är inte förbi

Jag har idag träffat den första läkaren som på allvar pratat med mig och inte viftat bort mina nacksmärtor. Han fanns på smärtkliniken i Sollefteå, en stad som ligger dryga 10 mil uppåt i landet, och nu i efterhand känner jag att det var värt resan. Efter 1,5 år har jag äntligen fått träffa en vettig individ inom sjukvården.

Åtgärder för att försöka hitta den exakta anledningen till smärtan hade han också, men det sura är att det blir semestrar nu så det kommer inte komma igång förrän efter sommaren. Frågan är bara vad jag ska ta mig till under sommaren.

2 kommentarer:

Busshenke:) sa...

jag tycker du ska jobba så mycket som möjligt för att slippa tänka så mycket, de funkar på alla mina problem! dessutom kan ja komma in å få dej å skratta;)

Northgrove sa...

Härligt! Håll hårt i honom nu då. Släpp honom inte ur sikte! De är tydligen utrotningshotade, de där läkarna.