tisdag, juni 02, 2009

Ett livsmål till

Jag har hittat ett till livsmål. Det är visserligen ganska snarlikt ett annat, att kunna tala sju språk, men nu har jag i alla fall bestämt mig för att lära mig franska. På ett eller annat sätt.

Jag ska börja med den här språkkursen som Roberth satt ihop. Och så ska jag leta efter franskakurser i Härnösand. Om någon vet av någon sådan får ni gärna höra av er, en stark magkänsla säger mig att jag är för trög för att lära mig utanför ett klassrum. Jag vill så gärna vara ett språkgeni men jag är så långt i från det som man kan komma.

2 kommentarer:

Roberth sa...

Hoppas den fungerar, gammal som vissa gator ;)

Anonym sa...

Hamnade på din blogg av misstag för några veckor sedan när jag sökte på den här tjejen som hade fått 56 tatueringar istället för 3. Jätteglad att jag hamnade här för det är helt otroligt så bra du skriver och formulerar dig! Du har verkligen blivit en riktig inspiration för mig när jag skriver samt det här att du gått ner så mycket i vikt. Kan inte säga mer än GRYMT! Grattis förrästen :-)