måndag, juni 22, 2009

Min midsommar i bilder

Midsommar firades en bit utanför Härnösand, mitt ute i buschen hos den person som jag nu mer kallar min pojkvän(Nu kan det inte bli mer officiellt). Aftonen blev rolig och alldeles lagom händelserik och konstigt nog mådde de flesta bättre än vad de förtjänade dagen efter, så även jag. På lördagen hade man aldrig kunnat trott att jag ens drack dagen innan, och då hade jag ändå druckit både cider, drinkar, whiskey, likör, öl och vin.

Kvällen började med att vi grillade och åt gott. På bilden är Roger, Robban och Nicklas.

Erik låtsas att han inte känner de andra, Stefan och Marina poserar villigt för kameran.


Jag och Erik under en av de korta stunderna då solen behagade visa sig.

Robban och Mattias skyr kameran.

Krister/Mr Hyde/ Kris/Tjomme

Inga kommentarer: