torsdag, juni 25, 2009

3 eller 56 stjärnor?

Kimberley Vlaeminck, 18 år gammal, påstår att hennes tatuerare utsatt henne för ett övergrepp. Kimberley gick nämligen in på salongen och bad om att få 3 stjärnor tatuerade vid tinningen och somnade i stolen. Då hon vaknar upp har hon 56 stjärnor utspridda över ena halvan av sitt ansikte.

Påstår hon alltså. Men jag kan inte fatta att någon faktiskt tror på henne. Man måste ju vara fullblodsidiot för att först och främst komma på att tatuera sig i ansiktet, men att somna och inte ens vakna av att bli tatuerad på näsan måste man ju vara halvt invalid för att lyckas med.

Påminner mig om en kille som det stod om i lokaltidningen, som påstod att han blivit drogad och fått en dödskalle tatuerad på kinden på en fest. Det visade sig senare, om jag minns rätt, att han själv intagit drogerna och kommit på att en dödskalle på kinden vore världens grej.

Tatueringar är inget att leka med. Dom sitter kvar. Därför har jag fortfarande inte tatuerat mig, eftersom jag bara inte hittar det där motivet som jag vet att jag vill ha resten av livet. Jag vet inte ens vart jag vill ha det. Så det får dröja, trots att jag en gång i tiden visste att jag skulle tatuera mig redan samma dag som jag fyllde 18. Men nu är det ju 4,5 år sedan jag passerade den gränsen. Den dagen jag gör det ska jag inte behöva låtsas att jag inte ville ha tatueringen för att jag gjorde det av ren impuls.

3 kommentarer:

Piotten sa...

Det har kommit fram att hon faktiskt ville ha 56 stjärnor, men att hennes far blev ursinnig och hon kom med en annan story..

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_3104395.svd

Roberth sa...

När jag först läste denna bisarra story på Ab sså skrattade jag direkt och förstod att hon var ett drägg som falskt anklagade sin tatuerare, först och främst för att tjäna pengar tror jag genom stämmning och publicitet.

Anonym sa...

killen i härnösand vart ju drogad det stod i tidnibgen för ett tag sedan. Han hade inte tagit nått själv.