tisdag, april 28, 2009

På sjukhus

Okej, anledningen till att jag inte är hemma och plötsligt har så äckligt mycket tid över till internets underbara värld är att jag ligger inlagd på sjukhus sedan i går. Jag kommer stanna till åtminstone måndag, i värsta fall längre. Det beror på nackskadan jag drog på mig för över ett år sedan så det är inget allvarligt egentligen. Jag håller bara på att avlida av uttråkning och har väldigt ont i just nacken.

Vapen mot tristessen:
*Larson!
*Kalle Anka Pocket
*Bärbar dator
*Krysstidning
*Aftonbladets och Expressens söndagsbilagor.
*Krysstidning
*Knasen
*Kalle Anka
*Godis
*Mat
*Sömn

3 kommentarer:

Sara sa...

Men stackare. . . . Låter ju inte bra alls! Var sjukhusbesöket planerat eller blev det akut?
Du får ursäkta om jag gör några satavfel, men jag skärper mej;-)

Kramar från Lindex Sara

Northgrove sa...

Åh, fattade inte det här när jag chattade med dig tidigare. :( Hade inte läst senaste blogginlägget. Blä vad trist, jag ska försöka vara extra uppmärksam på när du är online då, och göra mitt bästa för att dra mitt strå till stacken för underhållningen. :p Kram!

Eomin sa...

Inte så jätteplanerat, man kom på under fredagen att jag skulle in direkt men jag vägrade för att jag jobbade i helgen så jag fick komma på måndagen i stället.

Kram på er!