onsdag, april 22, 2009

Bloggtorka

Och smarta saker jag gjorde i berusat tillstånd i lördags fortsätter ha sin verkan. Därför har jag inte riktigt tid eller lust till att blogga, jag har inte ens hängt med i dagstidningarna för en gångs skull så även om jag inte skrev om mitt liv så finns det inga andra ämnen som jag riktigt vet något om.

Förutom att jag har ont i nacken. Jag försöker verkligen hålla nere konsumtionen av värktabletter och min nacke håller på att ta kål på mig. Jag kan inte sitta längre stunder utan nackstöd och det underlättar inte direkt studerandet. Men jag ska inte klaga. Livet är oförskämt bra på så många sätt ändå.

Så jag bloggar snart igen. Jag ska bara leva lite först.

2 kommentarer:

Jonas N sa...

:(

Jag hade själv ordentligt ont i nacken i måndags, så ja, den här gången har jag det där själv i ganska färskt minne. Fy vad tungt, det förstörde hela den dagen för mig. Ta hand om dig. :)

Northgrove sa...

Gah, jag var tydligen felinloggad när jag skrev det där, haha. :P