måndag, oktober 13, 2008

Mor glor

Dom fick tag på bilen som körde på mamma. Dom fick till och med tag på ett par killar, även om det är oklart om det var dom som körde eller ej. Så nu är allt frid och fröjd om man bortser från att min stackars mamma har ont i nacken.

Det konstigaste är att det var mamma (och pappa) som slutligen hittade bilen med några tillhörande personer, inte poliserna som åkte ut och letade efter dem. Nu ska det bara redas ut vem det egentligen var som körde och vilka som satt i bilen vid tillfället.

I morgon börjar min LIA-period, jag ska vara på Lindex. En uppenbarelse sa mig just att jag ska vara på Lindex om 9 timmar till och med, så nu är det bestämt dags att sova. Jag måste ju ha en tvåtimmars tillfjollning(Sminkning, påklädning) innan också, precis som alla andra mornar.

Inga kommentarer: