onsdag, oktober 15, 2008

Lärande I Arbete

Jag har praktik hos Lindex i Härnösand just nu. Det är riktigt roligt, i alla fall hittills, eftersom jag hamnat i en sammansvetsad grupp med trevliga människor i. De har verkligen ansträngt sig för att bjuda in mig och skapat scheman för vad jag ska göra coh så där. Som sagt, det känns jättebra.

En annan sak som känns väldigt bra är att jag är helt genomslut när jag kommer hem på kvällarna. Foppa-tofflor är ingenting man har i en butik som inriktar sig på mode (Annat är det på hederliga gamla Shell!) så jag har mina otroligt icke fotriktiga skor hela dagarna, så fötterna och benen gör jätteont och jag är helt slut i huvudet efter alla nya intryck. Jag har haft den bästa nattsömnen på över ett år under de här dagarna. Det är mycket värt för mig som aldrig kan somna trots att jag är trött genom hela dagarna.

Inga kommentarer: