söndag, oktober 12, 2008

Jag heter Eomin och är en blottare

Urklipp från gårdagens expressen, på deras insändarsida har de alltid de mest tänkvärda kommentarerna från internet.

Och nog är det tänkvärt. Blottare, eller exhibitionister, har ett tvångsmässigt beteende som får dem att visa sina könsorgan för okända människor. De behöver inte tända på det. Dom drivs av viljan att att väcka uppmärksamhet och chocka medmänniskor.

Det är ju precis det där jag gör genom min blogg. Jag blottar mina privata delar för okända människor och drivs allra troligast av viljan att väcka uppmärksamhet och ibland även chockera, hade jag inte velat det hade jag varit modebloggare i stället.

Jag känner mig smutsig. Men allvarligt, mellan 30 och 50 personer om dagen ser mina privata delar. Jag får alltså uppmärksamhet, så jag fortsätter med mitt lilla smutsiga tvångsbeteende.

Inga kommentarer: