måndag, oktober 13, 2008

Min tid är kommen

Ibland har man flyt! Medierna har idag varit fyllda av människor som beklagar sig över att BlondinBella lägger ner sin blogg, i alla fall för en liten stund. Vissa sörjer att de inte längre kan hata henne, andra är upprörda över att hon blev hatad.

Jag är i alla fall inte ett dugg sorgsen över hennes lilla paus. Herregud, det här är ju min stora chans! Jag hade det på känn redan förra veckan, inte fan hade jag färgat håret blondt om det inte var för att jag ville bli känd för mina innehållslösa modeblogginlägg. Jag har till och med, bara över natten, ändrat mina åsikter radikalt och bestämt mig för att rösta på moderaterna i nästa val eftersom jag typ asså älskar att äga. Jag börjar direkt!
På bilden har jag på mig en kofta (Stickat é heeelrätt i höst!) från VILA, även kjolen är från VILA (Asså världens bästa butik lixom, ja e sååå glad att de har öppnat egen butik, Vero Moda känns bara så B lixoM!).
Tightsen jag har under är från Gina Tricot och har värsta trendiga dragkedjan längst ner mot foten, det ser helfräckt ut!!!
Tröjan är från KappAhl, asså aaaa, ja vet, det är värsta tantbutiken men t-shirts med tryck är det nya svarta!

Nu ska jag ut och dricka vin! Puss till er, mina supergulliga läsare!

Inga kommentarer: