måndag, september 29, 2008

Än en gång...

... är det bevisat. Det finns inte längre någon shoppinggräns för mig. Idag, precis som förra gången, har jag mest handlat heminredningsliknande saker. Jag har börjat på en vision om en trivsam lägenhet. Det är nästan en utopi, men inom några år kommer jag vara där.

Jag var så ambitiös när jag slutligen kom hem klockan 22.30 (Efter att ha missat bussen och blivit sittandes på Wayne's i Sundsvall i två timmar) att jag städade igenom toaletten. Eller ja, allt utom golvet eftersom min mamma har stulit min dammsugare. Men i morgon när jag får tillbaka den, då jäklar ska det skuras till och med. Och sedan har jag bara resten av lägenheten kvar. Börja smått.

Jag rensade till och med avloppet till handfatet för första gången sedan jag flyttade in för snart 3 år sedan. Med tanke på den stora klump av hår och kolsvart klet som dök ner i hinken så förstår jag helt plötsligt varför vattnet knappt sjunkit undan ur handfatet. Det hamnar till och med före guacamolen som stod i kylen i 4 månader på äckel-listan.

Inga kommentarer: